Dobroczynność jako element nowoczesnej strategii marketingowej

Dostępność: 6 szt.

Cena: 18.97

szt.
Zamówienie telefoniczne: 791572838

Dostępność i dostawa

Wysyłka w ciągu: 3 dni
Cena przesyłki:
7.99
  • Odbiór osobisty 0
  • DPD Pickup punkt odbioru / automat paczkowy 7.99
  • Paczkomaty InPost 12.99
  • Kurier DPD 14.99
  • Kurier INPOST 14.99
  • Kurier DPD Pobranie 19.99

Więcej o produkcie

Autor:
Katarzyna Konefał
Stron:
80
Rok wydania:
2025
Oprawa:
Miękka
Format:
12,1x19,5
Data wydania:
2025-06-04
Status:
JEST
Wydawca:
Novae Res
Wydanie:
1
Waga
0.088 kg
EAN:
9788383738291

Wykorzystaj potencjał swojej firmy i twórz lepszą przyszłość!

Czy Ty i Twoi pracownicy możecie stać się superbohaterami?
Tak! Dzięki strategii CSR (Corporate Social Responsibility) to możliwe!

W książce „Dobroczynność jako element nowoczesnej strategii marketingowej" znajdziesz innowacyjne sposoby na to, by współpraca z organizacjami pozarządowymi przyniosła Twojej firmie wymierne korzyści - zarówno społeczne, jak i biznesowe. Poznasz sprawdzone metody angażowania pracowników w działania charytatywne, budowania silnej kultury organizacyjnej oraz tworzenia kampanii wzmacniających wizerunek marki.

Ten poradnik to nie tylko przewodnik po CSR - to także klucz do budowania firm, które realnie wpływają na otoczenie.

Parametry:
Autor:
Katarzyna Konefał
Stron:
80
Rok wydania:
2025
Oprawa:
Miękka
Format:
12,1x19,5
Data wydania:
2025-06-04
Status:
JEST
Wydawca:
Novae Res
Wydanie:
1
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Ocena produktu
Zadaj pytanie